Dressyr



PUSS på Rico :) Hinner inte skriva så mkt nu för ska kolla på Luciashowen på FARSTA :D <3

Red lektion för Therese, och jag lärde mig grymt mkt xD Vi gjorde TYP halvhalter (A; E; C; B - vid varje bokstav saktade vi av till skritt, skrittade tre steg och travade sen till nästa bokstav. Sen blev det svårare och svårare för vi gjorde två steg, sen ett steg sen ett halvt steg xD Svårt att förklara men det var jättekul ;P) och sen lite vanlig dressyr typ, och vi avslutade med att göra ett galoppombyte över en bom, och min tydligen-inte-så-orutinerade-häst klarade det på första försöket, är mkt lättare än man tror o:

hahah det blev ganska mkt iaf ;) Har fotat massa fula bilder med min mobil, men dom hinner jag inte lägga upp nu ;)

PS! I MORGON ÄR DET LUCIATÅG MED HÄSTARNA! Får se hur det går xP

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0