En lååång dag :O

Igår: På morgon/förmiddag åkte jag, Mimmi och Mimmis mamma till Farsta för Dom skulle rida och jag skulle fota Mimmi på Ravich :P

Det slutade med att jag fick rida Tiger, Ravich och Lucky (men tror inte det var fler iaf :P)

Sen kom jag hem strax efter lunch, och ungefär vid 3 gick vi med hundarna, sen kl 4 åkte vi till stallet.

Mamma red bakom skogen och sen lite på volten, såg ut att gå bra :)

När vi var klara i stallet skjutsade mamma mig till Filmkvällen med Enliden-usek :D Det var jättekul ;) Vi var där från 18.30 - 22.30 ungefär, kanske lite mer, för jag kom hem ungefär vid 23 :P :O xD

Först valde vi pizza och sen valde vi film medan vi väntade på Pizzan :P Sen åt vi pizzan, kollade lite på filmen, sen pausade vi och åt glass till efterrätt :P Sen åt vi godis och chips medan vi kollade klart på filmen :) Vi kollade på stardust, och många insåg när vi satte igång den att vi redan hade sett den xD :P Efterråt skulle vi städa undan och det tog ju sin lilla tid :I

Idag: Idag är en ännu längre dag xD Gick upp ca 8.45 och nu ska va snart till stallet :) Efter stallet åker vi snart till Kusinerna, för att fira nyår för första gången någon annanstans än huset :( Det är svårt att bryta sånna traditioner :O

BILDER FRÅN IGÅR:

Duuuktig Ravich :P


Hahah jag rider med mjukisbyxor utan stigläder, med lånad hjälm och mina skor jag brukar ha i skolan (a)
Dock fotade ingen när jag RED, utan bara när jag satt på hästen på lång tygel :P


Jojjo rider Lucky Fiiiiint :P

Resten av bilderna finns på facebook :P

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0