Hoppning, Teori och uteritt

Nu har jag missat ett par dagar med bloggandet så jag tänkte att jag kan kludda ner lite snabbt vad som hänt:

FREDAG: Hopplektion (FRV), red Lucky och det gick okej, fast gick sämre mot slutet :S Har inga bilder eller film för ingen kunde filma/fota ;)

LÖRDAG: Tog en sovmorgon, som jag inte fått någon ordentlig på ett bra tag nu, och fick sen skjuts till Farsta i sista minuten till Teorin. På teorin gjorde vi ett litet prov (typ) för att se vad vi kunde och sen gick vi igenom svaren. Fick dessutom veta att jag bara ska rida kvar en vecka på Farsta D:

Sen åkte vi till Rico på eftermiddagen så red jag ut en sväng, hittade en ny bra runda över ängen och bakom hans hage någonstans xD :) Den var bra iaf, och vi har gjort fina framgångar med pallträningen ;)

ÄR I STORT BEHOV AV BILDER ;( Kan inte någon skicka om nån har bilder på mig när jag rider någon gång?

Madde


Kommentarer
Postat av: Lina.

jag har nog några ;D

Om inte annat när LILLA du rider Pegasus osv xD

2010-12-11 @ 20:39:22
Postat av: Alice

Idag ska jag ge ett usb till Bella som ska ge det till sjuklingen Mimmi. Där är lite bilder på Mimmi, men typ tusen på dig xD Mimmi ska ge det till dig när hon tagit sina bilder ;) <3

2010-12-13 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0