Stallet hela dagen :P

Idag ska jag vara i stallet hela dagen, så jag måste ta med matsäck mm antar jag ;) Alice ska med, och jag hoppas att hon vill vara med heeeeeela dagen också :)

09.00 Jag och Alice träffas i stallet, Rico ska ridas, boxen ska mockas osv
10.30 NH kurs med Rico, med Mig, mamma, pappa och Alice om hon vill :)
12.00 Slutar NH kursen seeenast, då ska vi mötas i stallet och tolka med hästarna på ängarna :D

vet inte hur länge vi tolkar, men efter tolkningen så är det Usek-möte och jag hoppas Alice får vara med :P Annars kan vi ju alltid sitta i stallet och smörja eller nåt :D

Vet faktiskt inte NÄR vi ska hinna äta, men förhoppningsvis någonstans däremellan XD :)
Ska dessutom ta med kameran idag och fota lite :)

Madde

Kommentarer
Postat av: Louise & sofia

står du på enliden med din häst? :)

Jag har isf min ponny Kingen i ert grannstall (stall berga), haha! :P

2010-12-29 @ 18:03:16
URL: http://galetfort.blogg.se/
Postat av: Agnes/Marsvin

va kul o tolka!!

2010-12-29 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0