Uteritt -18,5 grader

Var min tur att rida idag, och vi utforskade en väg som gick rakt upp för en backe lite närmre glömstavägen ;)




Först red vi ner förbi hagarna och lämnade en lunchpåse till i morgon.
Sen red vi ner mot stora vägen men svängde upp på en väg med en ganska mysig backe ;)
När vi kom upp såg vi att det var en återvändsgränd med trappa ner mot en annan väg, med en stig bredvid trappan som hästar kunde gå på :P Men det var så djupt med snön så vi red tillbaka samma väg ner igen.
Vi fortsatte upp i skogen bakom stallet, och kom fram vid mockningshagen och gödselcontainern :)

Var ganska kallt men jag drog på mig rätt mkt kläder också, så jag frös inte alls ;D

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0