Det är Idiotiskt att simma. Och så är det bara.

Blev ingen uppdatering igår så allt får komma nu:

Igår på simningen gjorde vi simtest 8 Längder (200m) sen fick man gå och duscha när man var klar. Men med tanke på att jag har doppat mig i en sjö endast 2 gånger under hela sommaren och våren och har inte simmat sedan vi gjorde det sist på simningen (för ett år sedan) så jag klarade testet men dog lite efteråt... + att jag var lite förkyld så nu är jag jättesjuk...

Men eftersom jag inte blev jättesjuk förrän nu i morse så red vi ut igår en sväng bakom stallet och bort några kvarter, men jag kom knappt upp på honom för Mamma hade redan ridit i ca 10 min på ridbanan så han ville inte ridas mer :O Men tillslut gick det och då red vi som sagt ut ;)

När vi kom hem så åkte vi direkt till lägenheten och fixade, och jag målade en HEL vägg xP *stolt* Det tar faktiskt längre tid än man kan tro x)

Nu sitter jag i soffan och kollar tv och äter fruktost..

(Kul att så många kommenterade ridbyxorinlägget ;P)

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0