Fars Dag

Idag händer det en hel del, känns som om jag ska vara överallt på samma gång (men riktoigt så är det inte ;P)

1. Det är fars dag!
2. Jag ska köra markarbete (lektion)´med Rico hestet <3
3. Och så är det tävling (hoppgruppsmästerskap) på Farsta och jag vet inte vem jag ska rida än ;(


Tänkte döda det här inlägget med ganska många bilder ;) Klicka för att bilderna ska bli större :)

                                          

PS! MIMMI: Hjälp mig sen för hälften av bilderna är inte klickbara längre ;(

*Pust* det var alla xD Det finns flera hundra fler egentligen men jag valde ut några av dom bästa från varje tillfälle ;) De mörka bilderna i början var från hoppningen i fredags + några tidigare fredagar, sen kommer bilder från igår på dressyrlektionen, och sen kommer bilder från tävlingen både framridning ute och själva programridningen inne ;) Utomhus var det så konstigt ljus men det kan man redigera ifall det behövs ;)

Sammanfattning fredag - det gick ganska bra, red Ronja, gick sämre mot slutet.
Sammanfattning lördag - red bästa Bacardi hesten ;) Gick bra i skritt och galoppen men inte traven :(

Nu ska jag byta om för snart ska jag åka till Rico ;)

Madde

Kommentarer
Postat av: M

Åh jag vill se bilderna!!!!!!! :D

Bajs på att bilden på mei inte är klickbar :(

2010-11-19 @ 17:41:44
URL: http://sistern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0