Stockholm International Horse Show :D



Innan globen åkte jag till Rico, och körde lite NH på volten och sen mötte jag Alice med familj i globen och vi shoppade loss i Annexet ;D



Jag köpte...

 

Vit vojlock (Börjes Tingsryd) 20:- (egentligen var det 3 för 50 kr men jag ville inte ha så många, fanns bara vita ;P)



Blått schabrak (minns inte vart jag köpte den xD), kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men billig va den ;D



Närbild på sadelgjorden, inga andra bilder blev bra :S Kostade några hundra men det jämnade ut sig med allt annat billigt (börjes här med)



Reflexgrimma, kostade väääldigt lite, typ några tior (börjes xD)



Snoddar i fuxfärg (ser brunt ut på bilden) 25:-



Tunna och varma vantar ;D 3 fingrar, kostade över 200 dock (tror det var 300 typ men jag kanske blandar ihop) :S :)



Nummerlapp 10:-



HEMLIGT!
Mimmis julklapp, ligger under duken :D



Två söta kuddar, som är SUPERsköna :D 250:- för båda (150 kr/st)



Reflexfleece, vindtät ;) kostade väl strax över 150 om man minns rätt ;)



Sötaste någonsin :D Värsta impulsköpet men mums vad söt ;) (det är samma material inuti och utanpå som dom där kuddarna men ett gossedjur :D) 150:-

Nu måste jag snart till bussen (ja, ni läste rätt, BUSSEN :S ) för jag ska till äckliga skolan ;(

Madde

Kommentarer
Postat av: Alice

Du köpet schabraket på Börjes det med (den stora lådan kommer du väl ihåg? xD) 80 kr var det ;x <3

2010-11-29 @ 15:03:21
Postat av: Mimmi

JAG VILL VEEEEEETA!! :O Hoppas det är nått fint :D

2010-11-29 @ 16:07:25
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv jaa, jag tycker det är ganska lagom många :D

2010-11-29 @ 18:11:51
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0