Uteritt + lite galopp :D

Idag red jag ut och mamma gick med som vanligt, och vi red rundan utan namn, och det är förbi Berga, förbi Lövsta, på asfaltväg (nu mysig snö :D) förbi ett dagis som håller på att byggas om, och in på en ganska bred jordväg (snö!! :D :D) inne i skogen som är myspys att galoppera och trava på! Fast det var lite för mörkt så det skulle ha varit lite dumt att göra det idag ;) men vi travade lite på gatan och avslutade med galopp på volten ;D Var jättefint underlag så det var kul :)

I morgon ska jag tydligen lämna in en matteläxa som jag inte gjort, och så har vi oförberett spanska prov på det kapitlet som jag var sjuk när vi höll på :)

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0