Dressyrlektion + Hööks

Idag red jag min första lektion på Rico, och vi skulle rida gamla LC:1 (2003, utan serpentiner och lite annat) och självklart hade jag några Proffsfotografer efter mig hela vägen (a) hahah "proffsfotograferna" = Mimmi och Alice :D Programmet gick ganska bra men jag kände att jag inte riktigt hade någon kontroll över andra galoppen (då blev han så¨stark! O: ). Tyvärr filmades alla program så vi kunde kolla på dem någon annan gång och se hur man red osv, så jag kommer bli påmind om att jag både red fel en gång och så frågade jag om vägen xD (Terese, ridläraren, sa att jag kunde säga till ifall jag glömde för jag hade inte haft så lång tid att öva på den ;P )

Efter stallet åkte jag och Mimmi till Hööks och jag fick två 500 lappar med mig, men mamma ville ha kvar några hundralappar så jag fick visst lugna mig lite (a)

Detta köpte jag:
handskebrunt med gröntbruna
Reflexhandske 129:-   ,   Schabrak 199:-   ,   Benskydd 239:-

Den här red jag (kallas Rico xD) :

rico

Ungefär såhär såg det ut (fler bilder kommer!) :



Usch att rida dressyr med väst :-(

Iaf, efter Hööks så gick jag och mimmi förbi McDonalds och åt lite där, sen tog vi bussen (i typ några hållplatser!! Jättenära xO) till Fruängen, hälsade på pappa i lägenheten som höll på att lägga golv, och sen tog vi bussen till fru marias väg och gick hem därifrån ;)




Typiskt att man inte ser :-/ Kan iaf förklara att jag hade 72 liv på brickbreaker igår, och nu har jag 75 (a)

Nu ska jag äta en liten bit mat, för jag åt ganska tidigt på mcdonalds ;)

Madde


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, vad menar du med apostråfer på profsfotograf xD Jag var faktiskt SKITBRA det vet du! O: <3

2010-10-31 @ 19:52:12
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
Postat av: Lina.

SKITSNYGGT SCHABRAK!! I like :D



och fy vad fin han är, hästen din! :*

2010-10-31 @ 20:10:53
Postat av: Madde

(a) jag kan faktiskt inte svara på den där frågan, Mimmi O: visst var du bra!... eller var du..?? (Döööm döööm döööööööm xO)

2010-11-01 @ 13:35:38
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Marsvin/Agnes

coolich shabrak o fin HÄST

2010-11-06 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0