Foderboden

Idag har jag och mamma åkt...

- till Foderboden
- till Enliden
- till lägenheten i Fruängen
- till Vivo och hämtat alla varor vi har beställt från Hööks

Och nu har jag äntligen kommit hem xD

Allra först, påväg till foderboden, stannade vi till vid vivo och hämtade den stora kartongen fylld med en massa hästprylar ;)
   I Foderboden var det ganska svårt att hitta rätt foder, det fanns ungefär 3 olika av varje och gud vet vilken man ska välja :O Vi spenderade iaf ganska exakt 1000 kr på: hundmat (torrfoder 15 kg), havre, betfor, spån och saltsten, och det som kostade mest var faktiskt hundmaten (lite mer än hälften av totala summan ;P)
   Efter det lämnade vi av fodret och spånet i Enliden och efter det åkte vi och tittade på lägenheten som nu har fått väggar på vissa ställen :D
   Fick dessutom tillbaka min mobil idag, men otur i turen så var både minneskortet och simkortet stulet ... :'(
   Nu ska jag läsa lite svenska-bok innan jag går och lägger mig, och fy vad jag måste läsa mkt i morgon bitti för att hinna xO
  
Hejsvejs...

inköp från hööks

Madde


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fiiina grejjor!! :D Fett billig grimma, sån ska jag ha x)

2010-10-20 @ 08:35:57
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0