Prestige Versaille D (tabacco)

11.000:-<--- Ungefär en sån här sadel har vi köpt (samma märke och samma färg, hittade bilden på google). Har fotat originalet men jag hittar inte min datasladd och kan ju inte trycka in minneskortet för har inget längre :O (fotade med mobilen för åkte direkt från skolan - alltså ingen systemkamera med! xO)

Kostade exakt 11 000 kr och det var en sadel som var riktigt värt det ;) Den satt som gjuten för hans rygg och jätteskön att sitta i(/på(?)) (och Übersnygg såklart!!)

Dagen i skolan kändes ganska kort, som tur var, och jag ser INTE fram emot torsdag...

Nu ska jag nog ta och lämna in New Body listan innan alla typ har satt sig och börjat kolla tv... Det är lite pinsamt att störa :(

Madde


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin<3

2010-10-28 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0