Film 2-4

FILM 2

Det här var det lite fula hoppet på träningen :P


Det som såg ut såhär :P

FILM 3

När jag hoppade hela banan på träningen :P

FILM 4

Bara ett hinder, en av 90 räckena på träningen :P Tror det är den som ser ut såhär, fast på bilden ser man inte lika bra att han kom så nära ;)


SÄG TILL OM INTE FILMERNA GÅR ATT SE PÅ (och då menar jag inte kvalitén, för den vet jag är kass xD), om det tex bara är en vit/grå ruta :) För på min dator kan jag inte se någon utom ibland första filmen ;) :)


Kommentarer
Postat av: Stella

Jag kan se alla! :)

2011-04-25 @ 18:16:54
URL: http://stellaobecka.blogg.se/
Postat av: Lina.

ser bra ut maddolito! :3

2011-04-26 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0