Hittade lite gamla bilder . . .

 . . . Från min första klubbhoppning! :D Hoppade en clearround 50cm på min första sköthäst, Pegasus :D Var skötare på honom i flera år, fram till slutet av 2009/början av 2010 :P

 
 
 

Jag var så lagom på honom då XD :D Alla andra bilder jag har på oss är jag ALLFÖR LÅNG, bara för att jag var en av dom som vägde minst i grupperna på ridskolan så fick jag rida honom :P Fast han var underbar att rida, jag säger inget annat :P Bara att jag var så himla stor på honom :(
(Han är B-ponny)

Han gav mig min första rosett xD En lila-vit clearround-rosett :D (från klubbhoppningen på bilderna)

(Dom här bilderna är så gamla att jag har min första hjälm, väst och ridskor + chaps xD Hjälmen var en JOFA, västen var en sån där blå "förstaväst" som nästan alla hade då, vanliga svarta jodhpurs och shortchaps med fransar XD Jag tyckte jag var jättecool med dom :D :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0