Mitt besök i Upplands Väsby

Åkte i princip direkt till stallet när jag kom hem från Upplands Väsby ;) Besökte ju som sagt min praoplats, Sthlm Ridsport :D Jättefin liten butik, dom hade verkligen allt! ENDA lilla minus var att deras träns var SUPERDYRA, men dom hade bara massa märkesträns, alltså dyón, glengordon mm ;) Kostade minst 1200:- :S

Men dom var trevliga och så, det var fin butik proppat med prylar :P Om man jämför med tex Hööks, som är en ganska stor butik men alla grejer ligger glest, utspritt i hela lokalen :)

Provade lite hjälmar, bland annat:

Fast jag föredrar utan swarovski rosetten, tycker det blir FÖR mkt blingbling och så ;) Den var SUPERSKÖN, men aningen tjock (kändes som att den skulle vara riktigt varm att rida med i sommar :S, men vet inte heller om den kanske har ngn andasfunktion som inte syns typ???).

Kommer bli jättekul att praoa där, synd bara att det tar minst 1 h att åka :( Så det blir ungefär 2 ½ h om dagen sittandes på pendeltåg, bussar mm :O



Kommentarer
Postat av: Lina.

Du får säkert nån rabatt eller så när du har praoat klart ;D <3

2011-04-23 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0