Nya prylar


Bett tredelat sötmalm med koppar
Tänkte köpa ett "vanligt" tredelat men fanns inte i hans storlek :P
DOCK jättekonstigt idag, Hööks är ju "känt" för att man kan ta hem bett och prova, och lämna tbx om dom inte passar typ :S Men hon i kassan tog bort prislappen helt och frågade om vi var säkra på att vi skulle ha det här bettet, för att vi inte kunde lämna tillbaka när vi provat den i munnen på hästen??? :O Är det något nytt för dom eller är det bara just det här bettet??? Fattar ingenting :S Eller måste man låna hem "provexemplar" eller något sånt komplicerat xD ?


Pullarträns, Claridge House, Carlow


Gröna höpåsar 2 st


Ny nosgrimma STL FULL, eftersom COB var alldeles för litet :P

Och mamma köpte också ett par ridskor. . .

. . .som vi red med idag :P

Ska passa in tränset och prova bettet nu i helgen, hoppas han gillar det ;)


Kommentarer
Postat av: Alice

Gash, dom tränsen är bara för snygga ;)

2011-04-09 @ 15:13:46
Postat av: Sandra Möller

ååå jag vill ha ett sånt pullarträns. jag har letat överallt men hittar ingen :(

2012-04-06 @ 22:19:10
Postat av: Ninni

Hej!
Har du kvar Carlow tränset?
Skulle du vilja sälja? =)

Svar: Hej! Jag har kvar tränset. Det är inte i så bra skick längre, men tror ändå inte jag vill sälja det. Beror på .. :)
Madde Andersson

2013-09-11 @ 12:56:22
Postat av: Ninni

Beror på vad? ;)
Hur är skicket nu? Trasig?

Svar: Den är okej (inte sönder någonstans), använder den inte så mycket just nu men jag gillar det så är inte så säker på att jag vill sälja det. Men mejla mig isåfall vad du kan tänka dig betala för det! [email protected] :)
Madde Andersson

2013-09-11 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0