Prao 28/4 (tidsinställt)

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår på prao:en ;)

Började med att gå till Ica och köpa lunchen.
Efter det städade jag fram till lunch (ca 1½h), jag började med att dammsuga hela butiken (som inte är så stor, så det gick ganska fort :P), sen torkade jag av speglar i provrummen och utanför och pratade lite med handledaren :P Efter det åt jag lunch.

Minns inte i vilken ordning jag gjorde allting . . .  men jag vek i alla fall ridbyxor och piketröjor, städade iordning i reahörnan/fyndhörnan och lite andra butiksgrejer ;) Slutade strax innan 16 :P (bussen gick 16.01)

För er som inte vet, jag praoar på Sthlm Ridsport i Upplands Väsby ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0