Rico - 14/4


Häst: Rico.
Aktivitet: Uteritt + volten.
Längd: 15 min uteritt + 15-20 min på volten.
Tränare/Instruktör: -.
Utrustning: bruna Benskydd fram dumma jag glömde benskydden! Med det gick bra ändå . . . ,barbackagjord vid uppsittning, brunt träns med aachennosgrimma och tredelat bett
Intensitet (1-10): 6 (Var nog lite jobbigt i huvudet för honom, nyttigt att rida barbacka :D)
Känsla (1-10): Början: 3 Mitten till slutet: 5,5
Övrigt: Red ut en sväng bakom stallet och red lite fram och tillbaka på ridstigen där, sen skrittade och travade jag i 15-20 min på volten :D Han var jätteduktig för att det var barbacka, vi travade rätt mkt och i slutet blev han avslappnad även i traven, inte så trippig som han var alldeles i början :P Gjorde skänkelvikningar, volter, mkt övergångar och några få öppnor och slutor som gick sådär ;)

Drar ett streck över den mindre bra delen idag, men ska försöka se allt positivt ;) Fick mig ett balans-pass idag :P Både klätter, trav och snubbel inne i skogen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0