RubriK?

MOCKNING:
Är väldigt avslappnande xD Om jag har gott om tid brukar jag stå och plocka upp varenda liten plutt i boxen! :D Min mockning kan liknas vid hästens djupsömn, jag nästan går igenom allt som hänt samma dag och tänker JÄTTEMYCKET, typ om jag ridit innan så tänker jag igenom det passet, vad som var bra och mindre bra och om jag lärt mig ngt eller så xD :P

SITTA UTE I VÄRMEN OCH SMÖRJA:
Jättemysigt det också! Det är så synd att inte lädret mår bra av att smörjas i solen, fast man kan ju alltid fixa så man själv sitter i solen med lädret gör det inte - Om man vill vara omständig dvs :P Bäst är ju om man smörjer tillsammans med några, så kan man sitta och prata ;)


vet inte vart jag ville komma med det här, inte heller vad för kategori det här tillhör XD


Saker ni inte visste/Hiss och Diss/Mina tankar och åsikter/stallet?


Kommentarer
Postat av: Lina.

dina tankar och åsikter är det nog ;)

2011-04-20 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0