De enda bilderna



Dessa är dom ENDA "bilderna" jag har från en Kickiträning ! Dessa bilder är från i vintras tror jag, de är rätt gamla i alla fall för jag har min gamla säkerhetsväst på mig hihi ;)

Men dit jag vill komma är att jag vill så jättegärna att mamma eller någon annan kan filma/fota på onsdag då jag har anmält mig till en Kickiträning på Enliden :) (bilderna är från när vi åkte till Kicki)
   För det är verkligen på Kickiträningarna Rico går som bäst (observera IGEN att bilderna är från i vintras), och konstigt nog har det aldrig varit någon där och fotat ? ;) Däremot är det folk och fotar på andra träningar rätt mycket :)

Hoppas jag är helt frisk då så jag orkar ge allt på Kickiträningen ;) Jag som tyckte jag hade dålig kondis INNAN SOMMAREN ;) Om den var dålig då, vad är den nu liksom ? :P En helt ridfri sommar är inte bra för hälsan helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0