Frågor om min mejl

På min första variant på headern hade jag skrivit min mejladdress så ni enkelt kan kontakta mig, men tog bort den sen och tanken då var att skriva det i menyn istället :) Har inte blivit av då det är mycket annat med bloggen just nu - så här kommer min mejl:

Bloggmejl:
[email protected]

"Privat" mejl:
[email protected]


"Bloggmejlen" går jag inte in på så ofta som i "Privatmejlen" men där kan också mejl försvinna eftersom jag blir totalt spammad av massa nyhetsbrev och sånt . . . jag är dum nog att inte veta hur man blockar dom heller xD

Om ni har en fråga som ni vill ha svar på snabbt så är det bäst att kommentera, skriv också i kommentaren om ni inte vill att jag ska publicera den eller så :) Jag godkänner ju alla kommentarer innan de publiceras :)

Hoppas ni förstod, fråga bara annars :)


Kommentarer
Postat av: Hoppsystrarnaa - E&W

Fin blogg! :D

Checka gärna våran !

2011-08-05 @ 23:34:10
URL: http://hoppsystrarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0