Gårdagen

Ägnade förmiddagen åt att skriva all info om Rico + vår historia, hoppas någon någongång läser den haha ;)

Strax efter 11 gick jag en långpromenad med hundarna, 1h ungefär. Hann precis komma hem och lämna dom innan jag skulle till tandläkaren 12.30  . . . Det ligger "i närheten" så jag gick dit, fick skavsår x100 för jag var dum nog att gå hela långpromenaden i converse barfota (a).

Kom hem 10 minuter innan bussen skulle gå, packade min lilla väska med ombyteskläder, stallnyckel, kamera och allt. Hann precis med bussen.

När jag kom fram så gick jag direkt till Lövsta, jag och Mikki fixade först Madicken, jag hjälpte henne och var lite ridlärare haha :P

Sedan fixade vi Rico, kom hem 9 kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0