Hästar + foto ?

Jag har tänkt på en sak ! Hästintresset och Fotointresset ligger väldigt nära varandra, det är så otroligt många som rider som älskar att fotografera. Jag kommer ihåg på Farsta Ridskola där alla en tid sprang omkring med sina systemkameror av olika modeller, fotade hästar, blommor, svanar i sjön, varandra och fotade dom som red - listan kunde blivit lång ;)

Innan jag köpte min systemkamera fotade jag också, fast med min mobil haha ;) Men det var en väldigt bra fotomobil, tog en hel del bra bilder :D Cybershot hette den, för tillfället är den stendöd men jag har ju min Iphone ! :P


En gammal bild från i våras :)

Nu till frågan; Har ni något Fotointresse ? Har ni någon kamera eller kör ni med mobil ? Vad är det ni fotar ?

:D :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Alice

Det har inte blivit så mkt fotogrfering för mig på sistonde :( Men jag har som du vet en Nikon D60 :)

2011-08-27 @ 08:20:07
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0