Hööks

Tanken var att jag skulle köpa lite smågrejer till Mimmi och sen också testa magic brush eller vad dom heter ;) Men Hööks i Kungens Kurva har inget vidare utbud :S Saker är slut, har inte kommit in ännu eller så tänkte dom inte ens ta in de nya varorna . . . Har bara sett ett schabrak som är lite "nytt" (ur nya katalogen) i Kungens Kurva, men när jag var i Örebro så hade de så otroligt mycket mer saker - träns, täcken, schabrak - som jag aldrig sett förut ! :(

Blä för det i alla fall.

Min tanke var då, att jag skulle köpa en hemlig present till Mimmi ( som jag inte tänker säga här, eftersom den är HEMLIG  . . . ) och en remontnosgrimma som äntligen kommit i Cobstorlek. Mamma fattade noll och slutade med att jag inte fick köpa nosgrimman . . .

Så blev bara en liten present till Mimmi då, tråkigt men sant !





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så trist att dom knappt har någonting :(

Och tråkigt att det bara blev en sak, hoppas det blir fler saker nästa gång du åker dit :)

2011-08-13 @ 15:57:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0