Klyven

Saknar min lägenhet hemma i Sthlm (insidan xD), med alla tevekanaler, eget rum, köket och typ köksön ! ;)

Men grejen är den att jag avskyr egentligen att bo sådär mitt i centrum - hatar området !, de har tex börjat bygga höga lägenheter alldeles utanför vår balkong -.-

Så kommer sakna att gå i skogarna här, mitt ute i ingenstans med hundarna lösa :( Skulle vilja att den här lilla stugan var lika fräsch och go som lägenheten, men stod kvar här och att Enliden-stallet med alla hästar och hästägare kom hit ! Även mina vänner hemma och i skolan (men den får hålla sig på avstånd !) . . .

Vill att Rico ska få åka hem till sina kompisar ! :S Men vill liksom inte riktigt hem själv, det är ju rätt mysigt här ute . . . (a)


Saknar mitt gamla hus :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0