Min morgon

Gick upp strax efter 7 (!). Tanken var att jag skulle ut och cykla med Önska ungefär vid 8 men då ringde mamma och sa att Yazzi hade rymt (igen -.-). I Fänninge går det väl, då smiter hon ju mest för att gå en sväng i byn liksom. Men här i Sthlm är det lite läskigt när hon rymmer sådär ! :S

Observera att Yazzi är vår äldsta och mest väluppfostrade hund . . .

I alla fall, tänkte precis ta cykeln bort till vårt gamla hus för att se om hon hade gått dit.
   (Mamma jobbar hos min morfar som också bor i området, så tar kanske en kvart att gå dit från lägenheten, en kvart att gå från morfars hus till vårt gamla hus, och kanske 20 minuter att gå till vårt gamla hus direkt från lägenheten)
Men hann inte mer än gå nerför trappen så såg jag henne, hon satt utanför porten. Hon hade alltdå gått hem -.- 

Cyklade en sväng med Önska ändå efter det.

I eftermiddag blir det att åka och fixa pass. 

Efter det, Rico.

 
Yazzi ↑

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Jag har skrivit ut dem hemma ;) (Lite sent svar)

2011-08-08 @ 13:37:40
URL: http://minipower.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilken söt vovve ^^

2011-08-08 @ 15:52:17
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: viki

Underbart söt hund :)

Sv; Visst kan jag det ;)

Tycker verkligen om din blogg, Rico verkar underbar!

Älskar hästar mest av allt! :)<3

Kram!

2011-08-08 @ 16:06:11
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0