Motivation

Det är så himla TRIST att blogga när man får 0 respons från läsarna, motivationen ligger på 0, statistiken minskar och minskar för varje dag, vilket gör att min motivering till att uppdatera MYCKET bara försvinner.

Ni som har blogg kanske förstår hur otroligt mycket tid man lägger ner på en "bra" blogg, men bra uppdatering, mycket bilder och väl genomtänkta inlägg, om man får 0 respons så känns det som bortkastad tid - tid som jag kunde lagt på något annat.

Jag försöker hålla igång med uppdateringen men det tar automatiskt emot när jag går in och jag tappat hälften av läsarna på en dag, när jag inte fått en enda kommentar sedan 2 dagar tillbaka fastän jag faktiskt uppdaterat helt okej.

Hoppas ni förstår ! Om det inte hade varit så att jag brinner för att skriva, att blogga, så hade jag utan tvekan tagit bloggpaus. Direkt. Men nu är det "tyvärr" så att jag verkligen tycker om det här med att blogga, så jag får väl kämpa mig vidare men det blir ingen superuppdatering dygnet runt eftersom motivationen är på minus om man säger så . . . :(




Kommentarer
Postat av: joss

Jag har nyss börjat läsa din blogg, kan du skriva lite om din häst i ett inlägg, varför du inte ridit på ett tag och så?

2011-08-31 @ 16:33:55
Postat av: Alice

Din blogg är helt awesome Madde, dina inlägg är bra och varierande det ska du veta!! Men jag orkar inte heller blogga som du antagligen märkt eftersom jag inte heller får kommentarer eller annan respons från mina läsare. Jag älskar att göra outfits och andra lite varierande inägg, men jag tappar lusten att publicera sånt när ingen verkar bry sig. Skapa klubb? <3

2011-08-31 @ 18:55:13
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Lina.

Jag läser din blogg dagligen, men jag är sämst på att kommentera! Kommenterar nästan ingen blogg mer än enstaka tillfällen.

Jag uppskattar i alla fall din blogg ska du veta! <3

2011-08-31 @ 23:33:29
Postat av: Ebba

Jag håller med Lina!! Läser den varje dag, men suger på att kommentera... :(

2011-09-02 @ 14:28:34
URL: http://gillahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0