OUTFIT


Detta är vad man kan åstadkomma med lite fantasi (a)

Vår grymma outfit: ( observera: 1. att jag är utklippt från en annan bild, jag har bara ändrat färg på kläderna haha ! 2. jag har typ bara hälften av alla saker i outfiten ;) )

Ryttaren:
Hjälm (syns ej på bild) - CRW/Lamicell
Vit långärmad tröja - CRW
Säkerhetsväst - Airowear outlyne
Ridbyxor - Hööks (har två därifrån)
Ridstövlar - Mountain Horse

Hästen:
Sadel - Prestige Versailles D
Fårskinnspad - Hööks
Schabrak - Scapa Sports
Träns - tabaccofärgat (samma som sadel mm) från Hööks
Pannband - Svarowski / "Bling" från Charlies
Magplatta - Hööks
Benskydd: Hööks

Glömde förbygeln på bilden men den skulle också varit med såklart ;) Tror den är från Hööks men är inte säker ! Det mesta är ju från Hööks för att vi i princip åker förbi där varje dag när vi åker till stallet så det blir ju att vi stannar till där ibland och köper sånt vi behöver :P

Tycker ni det var roligare med sådana här outfits eller är det bättre med "vanliga" att jag klipper ut bara själva utrustningen och lägger på en vit bakgrund  ? Exempel på dom finns tidigare i den här kategorin !

Kommentarer
Postat av: Anonym

när beräknar ni vara klara med inridningen av rico?

2011-08-16 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0