Rico - 16/8

Mamma tömkörde, han såg fin ut och jag fotade såklart :)

Efteråt bytte vi till westernsadeln och körde lite uppsittningsträning, jag körde 2ggr på varje sida vilket var helt lagom :P Han stod blickstilla vilket är både positivt och . . . inte negativt, men jag skulle hellre få en reaktion nu än när jag sitter upp ! För då om han reagerar när man sitter upp kommer jag veta hur han gör och hur jag ska göra ;)

Efter det, påsträning :D Började med att sätta en stor svart sopsäck på en sopkvast, men efter någon minut på varje sida insåg jag att det blev alldeles för tungt för min lilla klena arm :$ hittade ett spö att trä i soppåsen istället :D Han tyckte den var jätteläskig för den var så stor och den prasslade för det blåste lite 24/7 :o Men han var superduktig och fick röra hela honom i slutet (i början var den läskig bara den var där . . .).


Observera att schabraket är från Hööks och det krympte till xxxxs (typ galoppsadel ?) i 40 grader i tvätten . . .

(-.-) Den får honom att se tjock ut efter vi tvättat den xD Pytteliten ! Den passar nog B-ponny nu :)

Mer bilder kommer senare i ett annat inlägg :)
Trackback
RSS 2.0