Rico - 25/8


Gick utmärkt att sitta upp :) (Glad tjej!?!?)

Red ut en kort runda i skogen och avslutade på volten med lite lydnad träning med Rico :D Med westernkommandon såklart ;) Stanna, backa, flytta åt höger och vänster, över lite bommar mm. I skritt bara. Han hade nog lite träningsvärk efter gårdagen så blev bara det :P

Under själva lilla uteritten kändes det PRECIS som vanligt igen, det var verkligen en såndär BEFRIANDE känsla att "nu är allt bra igen" !

Jag har alltid tänkt innan att första gången man sitter upp går säkert jättebra, men problemet är andra gången. Men nu är andra gången över och det känns så himla skönt att börja få rutin igen !

Pappa tog lite bilder och filmade lite när jag höll på, bilderna kommer upp såklart men filmen är jag lite tveksam till ;) !

Haha ser ni hur glad jag är ? xD Och ändå så försökte jag hålla mig, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta chansen att bli månadens blogg! läs mer i inlägget!--->



http://ziju.blogg.se/2011/august/tavling-manadens-blogg.html



lycka till! :D

2011-08-25 @ 22:04:28
URL: http://ziju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0