Vad som händer

Det är mycket nu, just nu.

Vi ska försöka sitta upp på Rico, vi ska flytta (igen, haha), börjar i nian, jag ska ta körkort (moped), massa betyg och sånt i skolan  . . .

Dessutom är jag öm i hela munnen (kan inte äta och dricka när det är som värst) sedan jag var hos tandläkaren. Fick veta efteråt att mamma fick bedövning när dom höll på och skrapade och slet i hennes tänder men jag fick ingenting :( så jag kan inte sova längre på nätterna för det gör så jäkla ont. Håller på att bli förkyld, ont i halsen mm.

Blir alldeles för mycket ! Mycket att tänka på och dessutom händer allt på en och samma gång :S Hinner knappt gå in på datorn numera, visst finns det massor att blogga om - alldeles för mycket. Massor som händer, får ingen tid över att skriva !

Och så ska jag försöka göra klart vinnarbilden också, det är sjukt roligt sålänge man har tid och inte känner sig pressad för det också.

Blä.

Blir trött bara av att tänka på det !

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Du säger att du inte hinner gå in på datorn så mycket, men jag tycker uppdateringen är på topp ;D

2011-08-20 @ 12:31:50
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0