Wiiieee ?

Underbart ! Nu har ritplattan slutat fungera, endast touchen funkar och jag kan tyvärr inte rita med fingrarna . . . Pennan reagerar inte när man rör den, trycker eller liknande. Det har hänt en gång förut och då åkte vi till Elgiganten (där vi köpte den) och då fixade dom något men någon uppdatering, och vi laddade ner något från Wacoms hemsida. Men jag har sommarlov och då kan jag inte engelska, fattar noll ! Det var så självklart sist för då såg hemsidan annorlunda ut !

Tycker det är helt sjukt att den bara slutar fungera sådär, för en jäkla uppdatering ? Jag är rasande arg för jag hade precis börjat komma igång med vinnarens bild också -.- Och jag bara undrar, HUR kan ritplattan VETA när datorn måste ladda ner någon uppdatering ? Jösses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0