Design idéer !

Jag har mängder med idéer till designen, men får inte riktigt ned dom på papper om man säger så ! De flesta är på tok för komplicerade för mig, krävs för mycket hjärna för att få allt att stämma i hela designen ^^ Minns ju hur jag kämpade med den nuvarande - Info bilden hamnade utanför, snett, längst ned, headern var fel storlek osv osv ... Riktigt krångligt !

Det enda som stoppar mig lite nu är att jag inte har några nya ridbilder med mig och Rico. 99% är från innan sommaren, och visst vi hoppade högre då - men vi har ändå utvecklats en hel del sedan dess ! Så ska lägga in gamla bilder nu, och byta dem efterhand sen till våren när träningarna kommit igång ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0