...

Jag vet att det blir en del tråkiga info-inlägg men det kommer snart mer varierat :) Har börjat trixa med designen och nu ser det väl förskräckligt ut men det är för att headern inte passar ihop med resten osv osv ... :/ Men det fixar jag i morgon :D

Kommer göra om en del i headern, men ändå utgå från den jag har nu såklart för den tog tid att göra ! Ska nog byta ut bilderna och ändra lite så det blir lite mer passande för årstiden :) Men mer får ni se sen, tråkigt om jag ska berätta allt i minsta detalj !

Efter designen är klar kan jag börja köra igång med varierade hästrelaterade inlägg igen ! Har varit lite tomt på det men det kommer !



Dessutom kanske jag har lite nyheter om Önska snart ............. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-12-12 @ 22:42:32
Postat av: Patricia - Vinn presentkort & iPhone skal :)

Sv: Tack! :D

2011-12-13 @ 06:49:18
URL: http://ponyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0