Idag

Idag blir det sista hoppträningen innan vintern ! Sen kommer Rico få hoppvila över vintern om vi inte åker lite då och då till något ridhus och tränar någonstans ;)

Först ska jag hoppa och Therese håller lite lektion, men inte en hel timme för sen ska Therese sitta upp och hoppa lite, visa saker och kanske också hoppa lite högre så jag får se honom hoppa från marken :) Ska bli roligt ! :D

Tanken är att mamma ska komma och filma lite när jag rider, men vet inte hur det blir med det - nu säger hon att hon kanske inte hinner :( Men vi får hålla tummarna ! Om det blir något filmat så kommer det såklart upp här på bloggen :)

Tittar på hoppning från Globen och ska även kika på lite filmer och bilder från tidigare hoppträningar, för att tagga upp lite för idag ;)

Just nu tittar jag på den här filmen:

Kommer ihåg att det kändes bra, men det såg inte så bra ut haha :) Filmen är från innan sommaren, hoppas det kommer se bättre ut idag - om det blir någon film ;) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0