Lite saker ni inte visste om mig

1. Jag blir riktigt nervös när/om någon står eller går bakom mig ! (särskilt när jag är inne på datorn, då blir jag jättenervös, vet inte varför)

2. Jag har ett ganska kasst engelskt uttal ... :$ Snubblar på orden - ingen fattar vad jag säger ? xD

3. Jag är livrädd för mjölk som gått ut datum på ! Även oöppnad :o Vägrar dricka det, även om någon annan smakar först ! Detta för att jag en gång, när jag var törstig och inte kollade datumet, drack ett helt glas sur mjölk och kände inte smaken förrän jag druckit klart :s Sen mådde jag jätteilla ! Kommer aldrig göras om !

4. Jag har ETT mvg i höstbetygen - och det är i bild !

5. Jag tror alltid att jag är rikare än jag är - jag planerar att köpa massa (dyra?) saker sen inser jag att jag inte kommer ha råd ... ;) ( tex den tröjan, dom ridbyxorna, det objektivet och den ritplattan ... osv osv ) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0