Mål 2012

År 2012 vill jag nå dessa mål:

1. HOPP: Åka ut och tävla i lätta klasser (LD, LC mm). Få rutin. Hitta knapparna som jag nu på senaste tiden tappat bort ... :( Stärka bakdelen mer, jobba på galoppen och hitta ett tryck och tempo som funkar för oss.
 
2. DRESSYR: Rida programridning/Tävla i lätta klasser (LC). Få honom mjukare från början av passet. HITTA KNAPPARNA så jag kan rida dressyr självständigt.

3. Kunna sitta upp själv med och utan pall.

4. Lära mig grunderna i Western.

5. Komma närmre Rico med tillitövningar tex.

6. Få bort ännu mer av hans bakskygghet, göra honom till en säkrare och tryggare häst (det kommer visserligen lite mer åren också).



Och så vill jag åka och mäta honom när han är 8 år (2012), se om han ska tävla storhästklasser eller ponnyklasser ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

bra mål! Supersnygg design1

2011-12-15 @ 23:03:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0