Målat (klart?)

Skäms så mycket att det tagit så hemskt lång tid, men har precis gjort klart bilden till Vinnaren av Utlottningen ! Och måste ju visa den här ! ;) Tur att tjejen som vann inte hade så bråttom med att få den i alla fall !

Såhär blev resultatet !


Den är inte helt fantastisk, lite konstigt med perspektiv och lita kladdigt här och där ! Men om jag kommer måla mer på den i framtiden kommer jag skicka den förnyade versionen till Julia, som hon heter, för den ser enligt mig inte HELT klar ut ... den behöver mer jobb ! :) Men ville få klart den och skicka den innan jul så hon i alla fall får se hur den ser ut :P

Nu när jag tittar på den mer så hittar jag bara ännu fler fel, saker jag vill ändra på ... -.- Hoppas att inte alla som ser den är lika petiga som jag ! :o

Vad tycker ni ? Är den OK eller ? :P






Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack för tipsen! Men den texten syns väll inte någonstans i headern? eller ^^ det är bara en lite bloggbeskrivning! :)

2011-12-23 @ 22:25:02
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja, asso dom tänker ju inte någonstans alls .. usch :( GOD JUL! :)

2011-12-23 @ 22:48:49
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Lina.

förlåt att jag är så dålig på att kommentera osv, har inte hunnit läsa på flera dagar!



Men bilden är jättefin madde! :D

2011-12-25 @ 17:07:38
Postat av: Emma

Superfin bild! Skulle vara kul om du kunde ha en ny tävling snart =) fast om du tycker det tar lång tid att rita en bild som vinst kan man ju bara vinna nått enkelt som en länk eller nått =)

2011-12-26 @ 18:04:56
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0