Nya prylar

Tog en vända till Hööks efter stallet, sen hem och äta lite innan jag åkte vidare till Sthlm Ridsport.

Hööks hade en galen mellandagsrea ! Det var få saker som inte var rea på ! ;) Fyndade lite där men inte mycket för vi hade lite bråttom och var ju där igår också :) Stallboken, bytte ett par benskydd till rätt storlek, och en brun huva som var superbillig :)

Sthlm Ridsport däremot hade inte alls så mycket rea ! Men jag fick med mig en ryktborste och HV polo fleecelindor, marinblåa :)


Sånnahär fast marina (hittar ingen bild någonstans) ! Hade nog dock varit lyckligare över ett par ljusblåa som på bilden, för då hade jag kunnat matcha de med två ljusblåa schabrak jag har - ett av dom köpte jag i Globen i år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0