Puhh !

Hemma nu efter en fartfylld dag ^^ Började med skola, förstås, tittade på skolans luciatåg på eftermiddagen sen åkte jag hem. Bussarna tajmade varandra dåligt i Fruängen, så tog en annan främmande buss (:S) som jag visste stannade någonstans 10-20 minuter hemifrån xD Iphone hjälpte mig att hitta hem, sen låg jag däckad i soffan i några minuter, kände mig febrig och ont i huvudet, i magen och halsen ... :(

Det gick över senare, vi åkte till stallet efter en tiiiidig middag och red luciatåg, med fika efterråt :) Sen kvällsfodring, och nu är jag hemma igen :)

Bilder från Luciatåget kommer ! Det var massor som fotade, hoppas de lägger upp bilderna på hemsidan, inte bara en eller två :P

Blev en mindre "photoshoot" med luvan :D Så sjukt söt och duktig ! Han vågade inte ens titta på den innan, men sen släppte det helt och han stod där i boxöppningen med luvan på öronen ! :*  



Vill dessutom ge honom några guldstjärnor för dagens insats ! Jag är väldigt imponerad av honom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0