Rico - 17/12

Har slutat nu med Dagens ridpass - rubrikerna tills jag har gjort nya :) Kan inte lägga in dom från tex mobilen så därför finns dom inte ibland ^^

Red ut med Evelinn & Loni & Sarah & Arizona :) Det blåste snö/regn hela vägen typ, såg ut som en snögubbe efterråt för snön fastnade som ett tjockt lager på min reflexfleece ^^

Vi red bort mot Källbrinksrakan och på gatorna, Loni och Arizona fick skyhöga styltor av snön men Rico har fått snösulor nu så han fick inte lika mycket :) Loni och Arizona var lite trippiga och stissiga, tror det var för att de frös. Men Rico var lugn som en filbunke i princip hela vägen :D Han var som den gamla lugna hästen som unghästarna brukar gå med ^^ Han var lite tittig i slutet bara, eller jag menar han var som vanligt i slutet ;) När vi kom fram till bygget av nya stallet började han spänna sig och hoppa runt lite men inget farligt så :) Och Berga var läskigt, sen var det något i busken som skrämdes osv osv ;)

Blev bara skritt idag, för den eländiga snön som bara packades under hovarna :( Jag tycker faktiskt mycket om snön - när det är fler minusgrader och ganska packat så det går att galoppera överallt ^^ :)


Kommentarer
Postat av: Agnes på farsta

Jag vill oxå ha snöö o_O

2011-12-18 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0