Scapa

Hittade för några dagar sedan ett grönt scapa i gamla modellen, med vågig stoppning eller hur man ska säga :P Pappa gick med på att ringa på den åt mig idag, men den var såld ;( Bara för att vi väntade så länge eller ? :( Det var schabrak + huva ! :(

Efter middagen idag åkte jag och pappa till Rico, mamma var redan där. Pappa skulle ta ur broddarna innan de slits ned för mkt men hovis satte på dom så hårt så fick inte loss dom ... :/ Själv stod jag och huvudmasserade Rico :P Han tyckte det var supermys och stod och sov med mulen nere vid knäna :') Supersöt !


Kommentarer
Postat av: Emma

Dessa dumma broddar som är så svåra att både få av och på :P (tycker jag xD) dock väldigt bra att ha på när det väl gäller förstås ;)

2011-12-28 @ 21:48:30
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0