Svar

Kommentar/Fråga: Superfin bild! Skulle vara kul om du kunde ha en ny tävling snart =) fast om du tycker det tar lång tid att rita en bild som vinst kan man ju bara vinna nått enkelt som en länk eller nått =)

Svar: Jag skulle faktiskt också tycka det var roligt att ha en ny tävling/utlottning ! Normalt sett tar det inte särskilt lång tid att måla för mig, egentligen tar det "bara" mellan 2-6 h ^^ (kan ta kortare, och längre, tid - beroende på vad det är för bild, hur avancerad den är osv osv)

Anledningen att utlottningsbilden tog sån himla tid, är att jag började på den direkt när höstterminen började. Skolan bara spottade ur sig mer och mer läxor och prov och jag hade inte en sekund över att sätta mig och måla ... Och sen glömde jag bort den, och kom på den varenda gång jag hade bråttom iväg eller så ! :/

Men det var väldigt populärt att ha målad bild som pris så det skulle jag kunna tänka mig, då jag verkligen tycker om att måla ! - fast nästa gång ska jag inte avsluta tävlingen / dra vinnaren i slutet av ett lov, utan i början av ett lov ! Då kan jag nog fixa bilden inom en vecka och skicka den till vinnaren ganska omgående !

(haha fin handstil jag har ^^) Bilden är utlottningsbilden som då var halvklar :) Eller egentligen bara påbörjad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0