Vad som hänt

I måndags red mamma, som vanligt. Tror det var idag jag var på öppet hus på en gymnasieskola ?

I tisdags tog mamma hand om Rico igen, för att jag åkte hem från skolan via älvsjö med pendeln istället för att byta i fruängen. Min mobil dog av batteribrist när jag precis hade kommit till pendeltåget, sen när jag skulle byta buss igen efter det så tog jag samma buss som jag brukar ta från fruängen, den bussen betyder liksom HEM för min hjärna. Men den bussen går ju från fruängen, sen via mig, sen huddinge osv osv. Så den bussen jag hoppade på hade ju redan åkt förbi mig så jag fortsatte bort till slutstation för jag var dum nog att inte fatta det förrän det var för sent ... Så stod där i 10 min och väntade på att bussen skulle åka tillbaka igen, och så åkte jag i typ en timme tillbaka osv osv ... -.- Inte kul, var helt slut när jag kom hem, hade matteprov dagen därpå som jag behövde plugga till och jag hade inte orken att rida så mamma åkte istället. dock red hon inte ändå sen -.- så kunde lika gärna åkt själv och fixat.

I onsdags red mamma och jag ut med en till tjej i stallet, mamma red Rico och jag red Madicken. Rico hade trampat sig på höger-fram-ballarna med broddarna så han hade ett jack där som vi tvättade och satte på ett självhäftande bandage typ, för att skydda mot smutsen :)

I dag hade Rico boots på i hagen för att skydda så han inte trampade sig värre. Efter jag ridit ut en runda så bytte vi också det självhäftande bandaget så nu har han nytt (blått och fint) bandage på :P


Imorgon är det so läxförhör (som kan göra att man höjer eller sänker sitt betyg) och bio med klassen på kvällen. Annars är det INGENTING mer innan jul. Inga fler prov eller läxor ! Den värsta tiden är över :D ... Eller inget som jag har fått reda på ännu i alla fall ! :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Värsta för mig är snart över! STORT Fysik prov imorrn :S sen inga fler prov innan jul :D

2011-12-08 @ 20:52:10
URL: http://forevercissi.blogg.se/
Postat av: Alice

sv: Tack Madde! :D Du är beeeest heeeest bästa tvilling<3 Kan jag maila dig en bild som jag vill ha som bakgrund till headern? ;3

2011-12-09 @ 15:27:51
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Alice

sv: Tack Madde! :D Du är beeeest heeeest/ bästa tvilling<3 Kan jag maila dig en bild som jag vill ha som bakgrund till headern? ;3

2011-12-09 @ 15:28:18
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0