Vinter 2010

Jag kommer ihåg en gång när jag fotade i Ricos hage, mitt i svinkalla vinter 2010. När jag la upp bilderna här (dock var det inte alla dessa :P) så tänkte jag att nästa år, vid den här tiden, så kommer jag ha bilder på Rico som är ETT HELT ÅR gamla ! Och då kommer jag ha bilder från både nutid och dåtid - på samma årstid ! :D

Det är ju en självklarhet förstås, det var inte så intelligent av mig att tänka så ;) Men här sitter jag nu, ett år senare. Och tänker tillbaka på förra året. Kommer bli kul att se skillnad på vad vi gör denna vintern, vad vi tränar på tex, vad jag skriver om på bloggen osv osv :)  

23 Oktober 2010, när första snön kom och när också Rico-plutt kom :)  
-3
NH i snöstormen

Efter NH i snöstormen

Innan en uteritt

I hagen

"Parkerad" Rico

Lite dressyr i snön

Mysigt att trycka ner mulen i snön :D

NH när Eva kom första gången

Dressyr på volten

I hagen

Stallplan

Första gången jag red med westernsadeln

Någon som minns snöberget på volten ? ;)

Snöig tranport-parkering och isig stallplan :/

Tömkörning på volten

Positiv häst redo för uteritt :)

Parkerad häst

Pallträning på volten, hängde över honom lite :)
Så söt :D Väntar på att få komma in ...
Rico och gamla hagkompisen Magi :)
Rico i hagen

Den här bilden målade jag av :)
I hagen

Tror detta var när det var 20- eller nåt :O Istappar i hela ansiktet, särskilt bläsen ;)
Galopp i snön

Barkätande

Galopp i snön igen :)

Hur söt är han inte ? :D

På volten

FLUFFIG :D

Makro

I hagen

Makrofotografering med fokus på hans vacka ögon <3
I hagen igen

HAHAHA staplade upp kameran uppepå kameraväskan som låg halvt nedgrävd i snön, satte på självutlösare 10 sek och SPRANG bort till Rico xD Jag blev som jag blev på bilden men Rico blev fin <3
Barbackagjorden

Tillitträning, han vågade till sist gå och ställa sig på den konstiga filten ! ^^ Nästa gång kör vi pressenning :P
Oh ! <3 Närgången ?

Efter en vinter-therese-träning :)

Parkerad och avslappnad efter ett NH pass
Har typ aldrig sett den här bilden förut ? :s
Fick bokstavligt talat SLÄPA upp honom från hagen när det var mycket snö, han ville inte vada i djupsnön för det var jobbigt ^^ Mycket skönare att stå stilla i hagen ju :P


Kommentarer
Postat av: Lina.

fiina bilder :D

2011-12-12 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0