Bilder...?

Kanske kan lägga upp lite bilder.. men först ska jag berätta att det inte blir något Dagens Ridning inlägg idag, för jag red inte :P Mamma red långa rundan bort genom klätterskogen och runt på gamla stockholmsvägen, sen bakom stallet tillbaka ;)

HIHI här kommer en liten bildbomb på bara mig (a) ... och en humla som var väldigt rolig! xD Brukar ju mest lägga upp bilder och så på andra som rider, men tänkte att jag skulle leta upp lite roliga (?) bilder på mig när jag rider :P + haha hur långt mitt hår har blivit XD


Brukar vara lockigt, blir så kort då! xD Men såhär är det egentligen :P när det är liite lockigt bara (ifall någon ville veta... :$)


Jag och Eros :)


HIHI :D (har tagit kort på ett framkallat kort med mobilen... så den är lite skum, bilden xD)
Här hoppar jag 70 oxer för första gången :P Hoppade en häst som heter Winden, skitsöt :D haha kommer ihåg den blåa säkerhetsvästen jag hade då, min första 8')


Jag och Eros igen ;)


Jag och Eros IGEN ;)


Galopp på ängen med sötaste Pilgrim <3 Huset i bakgrunden är vår sommarstuga :P


Mer galopp :P Dock såg han inte lika glad ut här, men tror han lyssnade på mig - smackade lite ibland ;)
om ni tittar riiiiktigt noga så ser ni nog mina hundar också! Den som hittar först får länkning (eller äran om du inte har en blogg)


Galopp galopp ;)


HAHAHAAHA XD Förlåt, så himla söt bara! Humlan hade fastnat, om ni undrar vad det blåa är så är det pipen (?) på en vattenkanna <3 haha ;) Jag och mamma ägnade typ en timme åt att försöka få den att flyga ut andra hållet XD Den fattade typ aldrig ;) Men tillslut så gjorde den det, så det var bra ;)


jag och Goliat ;)


Jag och Goliat IGEN ;)


jag och Goliat ;)


Samma... goliat och jag


KRÅKHOPP ;D Haha ;) han är så söt :P Goliat ...




Jag och Goliat UTE :D


Guuud vad jag saknar att hoppa på en stor utebana med bara långärmat! :O Varför är det inte sommar???

Hoppas verkligen att några av er tog er tid att kolla på bilderna, för det tog hela min fredagkväll att hitta dom, föra över dom på datorn, ladda upp dom och skriva lite beskrivning till dom! ;)

Bloggar bättre i morgon, då kommer nog även filmerna från hoppträningen ;)

Kommentarer
Postat av: stella

På er veranda kanske? :)

2011-02-18 @ 21:55:54
URL: http://stellaorback.blogg.se/
Postat av: Eveloni (www.eveloni.blogg.se)

Sv;imorgon ? När rider du ?

2011-02-18 @ 21:59:09
URL: http://eveloni.blogg.se/
Postat av: Alice

Dom sitter bredvid varandra bredvid verandan!! ;)

2011-02-18 @ 22:24:06
Postat av: Sofia/Kanin

Jag tror bredvid eran veranda! Precis under flaggan :D

2011-02-19 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0