Dagens ridning :)

Häst: Rico
Aktivitet: Lång klätteruteritt i skogen
Längd: +60 min?
Tränare/Instruktör: -
Utrustning: Bruna Benskydd fram, marinblått schabrak, brun prestige hoppsadel, brunt träns utan nosgrimma, rakt odelat bett, nytt reflextäcke från Horze
Intensitet (1-10): 6 (intensiv klättring i skogen)
Känsla (1-10): 6 (Han lyssnade fint på halterna, han var lite för mycket framåt men väntade ändå på mig! :D)
Övrigt: Vi red dubbla rundor i skogen idag, mamma red klätterstigen bort mot galopp-/ridstigen och sen bytte vi så jag red samma väg tillbaka :P Han pustade och flåsade jättemycket, särskilt på hemvägen xD Och sen när vi kommit ut på gatorna igen så gick han och frustade hela vägen upp på volten :) Red ett varv på volten, sen satt jag av :P


Haha söt häst :)

Sen när vi kom hem fick vi lyxmackor till middag: :D

Usch ser inget gott ut på bilden, men det var det i alla fall! :D





Kommentarer
Postat av: Lina.

Åhh, ser jättegott ut juu! Blir hungrig 3:



Söt hezt är söt!

2011-02-25 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0