DISS

Jag håller med alla andra:

DISS på "NHexperten" !

Ska dessutom till stallet idag, har JAG bestämt! 36,8 grader celsius har jag bara ;)

Jag mår så dåååligt av att vara hemma från stallet EN dag, och så tror dom att jag kommer kunna vara hemma EN DAG TILL? xD

Tänkte minibomba lite nu innan maten, med lite random bilder :3


Jag och fina Eros, hopplektion för typ ett halvår sen (?) :P SUUPERFIN ponny :)))


Duktiga Alice hoppar Goliat :3 <3


Eros igen, denna gången rids han av hans hyrryttare Carro


Hoppade 50 cm med vår sommarhäst (Pilgrim - rip <3), han hade haft spatt som ung, så fick max hoppa 70 cm ungefär :( <3

Det var troligtvis allt för idag (bilderna alltså :P), kommer säkert upp med random bilder i framtiden :3 Har massor av bilder på Farsta-människor som rider, så säg till bara så kan jag skicka dom eller lägga upp dom här eller på fb :P :)


Kommentarer
Postat av: stella

Om du har några bilder på mig så får du gärna skicka eller lägga upp på fb! :D <3

2011-02-08 @ 19:56:21
URL: http://stellaorback.blogg.se/
Postat av: Alice

Jaa!! Fler bilder på mig och älsklingsponnyn åt folket! (a) Upp med alla på Facebook <3

2011-02-08 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0