Grattis Önska :D

Sorry för dålig uppdatering, har inte hänt något - bara plugg! :O Har ju prov i morgon i Engelska ;)

Tänkte ta och gratta en mycket speciell individ - någon som ligger mig mycket varmt om hjärtat :') <3

Grattis Önska! :D Vi tar och firar dig ordentligt nu på söndag, då veckodagarna är så stressiga :3 Förlåt att det inte har blivit så roligt på din födelsedag, men på Söndag ska det bli presenter (och kanske tårta!) :P


Puss och kram, grattis på födelsedagen gumman :) <3

Glöm inte att gratta henne ni också (a) :D

Kommentarer
Postat av: Lina.

GRATTIS PÖNSKA!! :D hälsa och pussa henne från mig, Maddeee ;) <3

2011-02-10 @ 21:51:43
Postat av: Mimmi

Madde! Varor sa du inget na jag var hos dig! :-o GRATTIS LILLA GULLINULL, SKUTTILUTT, DUTTIFUTT! GRATTIS MITT LILLA HAVREGRYN! <3

2011-02-10 @ 22:10:14
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0