Hinner inte!

Brukar hinna göra långa inlägg på morgonen, men jag hinner inte! :O Har ju som sagt prov idag, första lektikonen kl. 8 - så jag kan minibomba lite bilder igen! Åker direkt från skolan till stallet idag så kommer inte blogga förrän ikväll, men då ska det allt bloggas ;D


Haha ful bild :S När jag red Pilgrim i somras, ful bild för halsen ser jättesmal ut, jag står upp i min lättridning just det ögonblicket, bilden togs innan jag lärde mig att lyfta upp händerna, och han ser nästan rädd ut, men han tittar ju på Lina som fotar :3


Solros (foto: jag :P)


UPP MED HÄNDERNA MADDE! :O


Söta Alice Hoppar Söta Goliat :) <3


Vår gamla altan/entré :) Visst ser det hemtrevligt ut? :D


Mimmi :) <3


Lina (min gamla ridlärare) visar hur man gasar på :) :D


På Farsta Ridskola rider man faktiskt ut ibland också ;D :)


Rebecka och hennes snygga nikon (syns knappt) :D




Kommentarer
Postat av: emelie bergh

läs, kommentera och sprid gärna min blogg!

2011-02-11 @ 12:12:36
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha vilken mobbad bild på mig! Men jag snor den ;) skriver såklart att du tagit ;)

2011-02-11 @ 21:43:54
URL: http://reroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0